Fujaszel’s Blog

Találos kérdés #5

Posted on: április 26, 2009

Keress 3 apró eltérést a 2 kép között:
p1030293p10303801

7 hozzászólás to "Találos kérdés #5"

egyiken bontatlan az üveg – másikon nem
egyiken tele van – másikon alig van már benne
egyiken balkézzel tartja – másikon jobb
más ruha van rajta
más helyen készült a kép
más időpontban
a szemüveg is másik

Öööö..szerintem inkább azt kellett volna irni, hogy keress kevesebb mint három eltérést..mivel számomra tömérdek különbség van..lehet kicsit sokat ittatok, ha nektek csak 3..:D

Már megint lemaradtam a válaszadásról…:P 😦

Peti egyet eltalált a háromból. Naaa… direkt könnyű volt a mostani, mert a többit mindig 2 percen belül kitaláltátok! – Gergő

Zöld valszeg egyiken már vacsorázott a másikon meg nem 🙂 ( bár a nap alacsony állásszöge miatt ez sem biztos)
egyik kép vakuval készült másik nem
a nagy címke látszólagos ( remélhetőleg valós) eltéréséből arra lehet következtetni, hogy más űrtartalmú a két üveg, vagy 2 kélünböző piacról származnak az üvegek ezért más a designjuk

Akkor a három apró különbség:
1. Az első képen RayBan szemüveg van Zözin, a másodikon pedig nem
2. Az első képen nyitva van a kocsi ajtaja, a másodikon pedig nem (akkor a garázsban állt már)
3. Az első képen még nem égtek le Zözi lábai, a másodikon pedig igen

Több apró különbség nincs a képeken 🙂 A legközelebb Peti volt a megoldáshoz, de sajnos nem tudjuk teljes megoldásnak elfogadni.

Szóval mi a különbség és a krokodil között?

Hozzászólás


  • Egyik sem
  • Gergő: Az érdekes tanszék érdekes épülete a STATA Center, ami az MIT leghíresebb épülete, előtte vannak az MIT betűk :)
  • Bea: Köszönöm nektek, hogy egy kicsit, így a távolból én is részese lehettem az utazásotoknak! Nagyon élveztem minden postot amit írtatok!
  • Bea: Júúj de jó! Jöttök haza! Már hiányoztatok nekem! :) Puszi.